Wycieczka klasy 7A i 7B na górę Jaworz

Korzystając z pięknej, jesiennej pogody wybraliśmy się (uczniowie klas 7a i 7b) ze swoimi wychowawczyniami na wycieczkę na górę Jaworz. Jest to najwyższy szczyt pasma Łososińskiego w Beskidzie Wyspowym. Mierzy sobie prawie 920 m n.p.m. Wyjście na szczyt zajęło nam 1.5 godziny. Po drodze podziwialiśmy cudowne widoki, wdychaliśmy świeże powietrze, cieszyliśmy się przebywaniem w grupie. Po tak długiej izolacji domowej było nam to naprawdę potrzebne.

Gdy doszliśmy do celu, rozpaliliśmy ognisko. Chłopaki bardzo zaangażowali się, by kiełbaski były dobrze usmażone. Po bardzo miło spędzonym czasie przy wieży widokowej, na którą weszli tylko ci, którzy nie mają lęku wysokości, oraz ognisku udaliśmy się na Hubertówkę. Na miejscu zrobiliśmy odpoczynek, przy okazji zwiedzając piękne miejsce przy restauracji. Jedną z głównych atrakcji były kotki, które swoim pobytem bardzo umiliły nam czas. Wspólnie zrobiliśmy sobie zdjęcie przy drewnianym budynku i udaliśmy się do autobusu, jeszcze raz podziwiając cudowne krajobrazy Beskidu Wyspowego.

Nie możemy doczekać się kolejnej wycieczki, bo każda, zorganizowana przez nasze wychowawczynie – panią Elżbietę Kulig i panią Marzenę Leśniak, jest wspaniała.