https://passport-photo.online/pl

https://ose.gov.pl/mlegitymacja

mLEGITYMACJA SZKOLNA

Rodzicu! Aktywuj swojemu dziecku mLegitymację bez wychodzenia z domu!

Sekretariat Szkoły Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Marcinkowicach informuje, że szkoła przystąpiła do projektu mLegitymacja. Można zatem aktywować mLegitymację poprzez dziennik elektroniczny i aplikację mObywatel. mLegitymacja to tradycyjna legitymacja szkolna, ale wyświetlana na ekranie telefonu ucznia.

Wymagania sprzętowe - telefon z systemem operacyjnym Android w wersji co najmniej 6.0.

Aktywacja usługi w dzienniku elektronicznym z poziomu rodzica:

  1. Należy zalogować się na dziennik elektroniczny.
  2. Następnie umieścić zdjęcie ucznia w wymiarze 295x345 pikseli w zakładce Dane ucznia.
  3. Wejść na ikonkę Uczeń - Nowości, a nastepnie uzupełnić formularz, dołączyć i odesłać na sekretariat szkoły wpisując w temacie mLegitymacja. Kod aktywacyjny otrzymuje rodzic w informacji zwrotnej z sekretariatu szkoły w ciągu 7 dni od dnia wysłania formularza.
  4. Pobrać aplikację mObywatel na telefon ucznia i zainstalować za pomocą kodu aktywacyjnego, otrzymanego ze szkoły.
  5. Można odinstalować mLegitymację, ale powoduje to wystawienie nowej, za którą rodzic ponosi opłatę.

Warunkiem aktywacji mLegitymacji jest posiadanie przez ucznia ważnej legitymacji w formie papierowej.

Szczegółowych informacji udziela pani Magdalena Matusik – Sekretarka szkoły, pod numerem tel. 18 5480430, w codziennie w godz. 8:00 - 13:00.