Wycieczka kl. VIB do Szczawnicy

W dniach 3-4 czerwca   byliśmy  na wycieczce klasowej w  Szczawnicy. Przewodnikiem po tym uroczym mieście był pan Robert Cempa natomiast opiekunem pan Tadeusz Widomski. Wycieczka zaczęła się od przejażdżki na rowerach do Czerwonego Klasztoru. To była długa wyprawa, na szczęście  pogoda nam sprzyjała. Podczas jazdy można było podziwiać cudowne widoki.

Po powrocie do Szczawnicy udaliśmy się do pokoi  chwile odpoczęliśmy i poszliśmy na pizzę. Po zjedzeniu przepysznego obiadu mieliśmy czas na kupno rozmaitych pamiątek. Nie mogło też  zabraknąć zabawy z słodkim psem właścicieli domu, w którym nocowaliśmy. Po dłuższej przerwie poszliśmy do ogródka na grilla. Następnie poszliśmy na nocny odpoczynek.

Następnego dnia po zjedzeniu śniadania udaliśmy się na Palenicę,  gdzie podziwialiśmy przepiękny krajobraz Szczawnicy  i zjeżdżaliśmy na saneczkach po rynie. Podzieliliśmy się na  dwie grup jedna schodziła przez Słowację z Palenicy natomiast druga zjeżdżała . Gdy znowu staliśmy się jedną zwartą grupą udaliśmy się na lody gdzie spotkaliśmy się z ks. Tomkiem . Po rozmowie z księdzem udaliśmy się do pokoju po bagaże i poszliśmy na autobus. To była fascynująca wycieczka której na pewno nie zapomnimy.