Wycieczka do Sandomierza

9 października klasy 4-7 wybrały się na wycieczkę do Sandomierza. Chętnych dzieci było tak, dużo, że zamówione zostały 2 autokary. Opiekunami byli: pani Ewa Pajor-Wojsław, pani Ela Kulig, pani Iwona Bałuszyńska, pani Marzena Leśniak, pan Tadeusz Widomski oraz niektórzy rodzice. Pogoda była wręcz wymarzona – złota polska jesień w pełnej krasie.

W Sandomierzu towarzyszyli nam bardzo mili przewodnicy. Najpierw poszliśmy do Rynku oraz miejsc, w których nakręcono filmy o Ojcu Mateuszu. Przewodnicy przekazali nam wiele ciekawostek o tym mieście.  Potem zwiedzaliśmy podziemia. Poznaliśmy też zabawnego rycerza, który opowiedział nam historię o Halinie Krępiance. W zbrojowni mieliśmy chwilę czasu na zwiedzanie sal oraz przebieranie się w stroje rycerzy, księżniczek itp. Potem udaliśmy się do hotelu na obiad, który wszystkim bardzo smakował.           Cudownym zakończeniem dnia był spacer po wąwozie Królowej Jadwigi oraz rejs statkiem po Wiśle. W drodze powrotnej, w autokarach opiekunowie zorganizowali nam mały konkurs wiedzy o Sandomierzu. Każdy chciał dostać pytanie, aby zdobyć nagrody. Do domów wróciliśmy późnym wieczorem, zmęczeni i bardzo zadowoleni.